2015. december 17., csütörtök

Karácsonyi ajándékötlet

Mához pont egy hét és Karácsony. Ennek ellenére biztos van olyan köztetek, aki még nem vette meg az ajándékot az egyik barátnőjének, családtagjának, esetleg a párjának. Én idén a barátom ajándékával voltam kicsit bajba. Szeretnék neki valami olyasmit adni idén, aminek nem csak akkor örül egy pillanatig, mikor megkapja, hanem még hónapok, sőt évek múltán is tud majd neki örömet okozni. Mivel ez egy nagyszerű ötlet, és abszolút nem kerül sokba az elkészítése, úgy gondoltam megosztom Veletek is, hátha akad olyan a környezetetekbe, akinek szívesen adnátok valami személyesebbet, és általatok készített ajándékot. 
Tény és való, hogy nem öt perc az elkészítése, éppen ezért nem javaslom, hogy Karácsony előtt két nappal álljatok neki, de higgyétek el, abszolút megéri a "fáradtságot", hiszen a végeredmény biztos, hogy Nektek is nagyon fog tetszeni, és annak is, akinek adjátok majd. 
Azt, hogy magát az ajándékot miben adjátok át teljesen rátok bízom. Én egy díszdobozban fogom odaadni annak, akinek készítettem, de odaadhatjátok simán is, csak egy szalaggal körbefogva, esetleg készíthettek neki Ti magatok is valamit. Biztos van köztetek olyan, aki már hallott erről, hiszen nem egy új keletű dolog. Ennek ellenére úgy gondolom nagyon aranyos kis ajándék lehet belőle, ha igényesen, és sok odafigyeléssel készítjük el. 

Nézzük miről is van szó.. 

Az ajándék a Nyisd ki amikor... nevet viseli. Több elkészítési móddal is találkoztam, miközben nézelődtem a neten, ahány ember, annyi féle elkészítési mód. Én végül úgy döntöttem, hogy a borítékos megoldásnál maradok, úgyhogy most azt fogom elmondani Nektek lépésről lépésre, hogy én ezt hogyan készítettem el. : ) 

1. LÉPÉS
Első lépésként beszereztem 40 db hófehér borítékot egy papírírószer boltból. Ezt lényegében bárhonnan megtaláljátok, és természetesen az sem muszáj, hogy hófehér legyen.  Lehet színes, félfamentes, bármilyen. A ti ízlésetek szerint. Ezen kívül vettem még színes díszítő tollakat, hogy mégse legyen olyan snassz a boríték kívülről, illetve külön ehhez az ajándékhoz csomagolópapírt. Ezek abszolút variálhatók, dekorálhattok mással is, sőt, nem is muszáj dekorálni. Ha gondoljátok, elég szépen ráírni a boríték elejére a szöveget, amit szántok rá, és kész is.

2. LÉPÉS
Második lépésként minden borítékra felírtam annyit, hogy "Nyisd ki amikor...". Ezt én a boríték bal felső sarkába írtam, de természetesen ez sem szabály szerű, oda írjátok, ahol Nektek a legjobban tetszik. Én azért oda helyeztem el ezt a szöveget, hogy több helyem legyen kiírni a lényeget, ami ugye majd az lesz, hogy mikor nyissa ki az illető a borítékot. 

3. LÉPÉS
Ezután jön a munka nagyobb része. Negyven borítékot vettem, de csak húszat fogok felhasználni, a többi tartaléknak van, ha esetleg egyet elrontok. Tehát. A neten rengeteg ötlet van arra, hogy mit írhattok ezekre a borítékokra, sőt sok olyan oldal van, ahol azt is leírják Nektek, hogy mit rakhattok, esetleg írhattok a borítékokba egyes esetekkor. Bár én nem ezek közül válogattam, nagyon jó kis ötleteket lehet találni, úgyhogy aki nem szeretne - esetleg nincs már rá ideje, hogy saját ötleteket találjon ki, azoknak sem kell kétségbeesnie! Ezeket az ötleteket most én is leírom ide Nektek, hogy ne keljen a keresgéléssel töltenetek az időt. 
Szomorú vagy
Boldog vagy
Kell egy ölelés 
Kell egy kis biztatás 
Születésnapod van 
Karácsony van 
Szilveszter van 
Az újév első napja van 
Tudni akarod, miért szeretlek 
Hiányzom
Haragszom
Haragszol
Nevetni akarsz 
Kell egy mosoly
Magányos vagy
Nincs internet
Szomjazod a tudást
Unatkozol
Mérges vagy
Szerelmes vagy
Nosztalgikus a hangulatod
Csak úgy kinyitnál egyet 
Éhes vagy
Szomjas vagy
Beteg vagy
Fázol
Nem tudod milyen ajándékot adj nekem
Most
Már mindet kinyitottad 
Nem tudsz aludni

4. LÉPÉS 
Miután mindent, amit szerettem volna ráírtam a borítékokra, jöhetett a "körmölés". Én jelentős részénél szántam rá magam a levélírásra, ezt sokan nem vállalták volna be, mert igen időigényes. Ennek ellenére én ezt gondoltam a legszemélyesebbnek, hiszen szavakkal sokkal több mindent kitudtam fejezni, mint egy-egy tárgyal, esetleg pár kis szóval. Elég hosszúra sikeredett jó pár levél, de ez korántsem baj, ebből is látszik mennyi munka van benne. 

5. LÉPÉS
Miután mindent megírtam és beletettem a hozzá illő borítékba, már csak a díszítés volt hátra. Nem vittem túlzásba, nem akartam, hogy túl giccses legyen. Miután teljesen késznek nyilvánítottam a borítékokat kívül-belül egyaránt, jöhetett a csomagolás. A borítékokat egy nagyon szép díszdobozba tettem bele, persze ügyelve arra, hogy akinek adom milyen nemű. Ezután már csak a díszdobozt csomagoltam be, ragasztottam rá díszt, és kész is. Ha úgy álltok neki, hogy már minden részlet ki van találva, akkor összességében egy délután alatt végezni lehet azzal a megoldással, amit én is elkészítettem. Azonban ha több időre van szükségetek, mert esetleg hosszabb leveleket írtok - mint én - vagy még nem találtátok ki minden kis részletét, abban az esetben javaslom, hogy minél hamarabb kezdjetek bele, nehogy a végén kiszaladjatok az időből. 

Remélem tetszett nektek ez a kis ajándékötlet, nekem személy szerint az egyik kedvencemmé vált. Ha elkészítitek ne felejtsétek el lefényképezni és valamilyen formában nekem is elküldeni, hiszen nagyon érdekelne, hogy ti hogyan oldottátok meg az elkészítését. : ) 
További szép napot Nektek, legyetek jók! :* 


2 megjegyzés:

  1. Hali :) (megint 1# :DDD )
    Először is semmi gond, hogy nem válaszóltál a régebbi kommentemre, nekem sincs sokszor nincs időm. A másik pedig az , hogy imádlak. Már nem tudtam karácsonyra mit kitalálni, de ez egy oltári ötlet. Bár szerintem inkább rajzolni fogok, de ha kész van mindenkébb elküldöm.
    Na puszika ♡♥♡♡♥♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! : )

      Örülök, hogy tudtam segíteni. Mindenképp mutasd meg a végeredményt, ha már elkészültél az ajándékkal! : )
      Puszi Neked is! : *

      Törlés