2015. november 21., szombat

Sweater Weather TAG


Még igazán el sem kezdődött az ősz, amikor én már olyan őszi TAG-ek után kutattam, amit szívesen megcsinálnék, és ami úgy gondoltam, hogy Nektek is tetszene. Több variációval is találkoztam, mégis nekem talán a Sweater Weather nevű tag keltette fel legjobban az érdeklődésemet. A kérdései is elég jónak tűntek, bár az igazat megvallva én a nagy keresések közepette minden tag kérdéseit először csak angolul futottam át. Természetesen itt már magyarra fordítva fogom őket megválaszolni, így majd Ti is meg tudjátok őket válaszolni. : ) 
Mint minden ehhez hasonló posztnál, most is leírom, hogy remélem ha Ti is válaszoltok erre a pár kérdésre, akkor azt mindenképp elkülditek nekem is, ugyanis én még mindig imádok ilyeneket olvasgatni, és érdekelnének a Ti válaszaitok. Nem is húznám tovább az időt, valójában nem is szeretnék több mindent mondani. Vágjunk is bele! : ) 


Sweater Weather Tag

  1. Kedvenc gyertyaillat? 
    Az igazat megvallva én az a kategória vagyok, aki függetlenül attól, milyen évszak van; imádok gyertyázni. Nem ritka, hogy nyáron is meggyújtok egyet-egyet így estefelé, és természetesen minden időszakra meg is vannak a jól bevált kedvenceim. Ősszel legszívesebben (kicsit már a karácsonyra hangolódva) a vaníliás, a fahéjas, az almás és ezek keverékeit használom szívesen, de ennek ellenére természetesen nem zárkózom el az új illatok kipróbálásától. 
  2. Kávé, tea vagy forrócsoki? 
    Ez vicces egyébként, mert én úgy vettem észre, hogy rám abszolút nincs hatással a kávé, tehát éppen ezért elég ritkán fordul elő, hogy fogyasztom. A forrócsoki és a tea azonban a mindennapjaim kihagyhatatlan része, így nem is nagyon tudnék közülük választani. A hangulatomtól függ, hogy éppen melyiket fogyasztom. 
  3. Mi a legkedvesebb őszi emléked? 
    Az egyik legfontosabb személyt az életemben, három évvel ezelőtt, ősszel ismertem meg. Több szép emlékem van őszről, mégis most ezt emelném ki, mert mind közül talán ez a legkedvesebb emlékem. Mind az, hogy megismertem, és az sem utolsó, ahogyan megismertem. : ) 
  4. Melyik sminktrend jön be jobban: sötét ajkak, vagy cicás tusvonal? 
    Nálam nem gyakori viselet a cicás tusvonal, így inkább a sötét ajkak. 
  5. Kedvenc őszi parfüm? 
    Idén ősszel az a parfüm, amit legszívesebben használok, az Katy Perry Killer Queen nevű parfümje. 
  6. Kedvenc ünnepi étel? 
    Őszinte leszek, mivel én eléggé szeretem a hasamat, nem tudnék dönteni a rengeteg isteni ünnepi étel közül, amit az ünnepek alatt elfogyasztok. 
  7. Milyen az ősz ott, ahol élsz? 
    Meglehetősen változatos, főleg mostanában. Aznap, mikor elkezdtem ezt a bejegyzést hét ágra sütött a Nap, az összes ablak nyitva volt, és mégis egy vékony hősszúujjúban ültem itthon. Ma azonban, mire eljutottam oda, hogy be is fejezzem, már igencsak lehűlt a levegő, és még most is szakad az eső.
  8. A legtöbbet hordott/kedvenc pulóvered? 
    Nem kimondottan van kedvenc pulóverem, de persze vannak olyanok, amiket gyakrabban hordok, mint a többit. Kedvencet azonban nem tudnék kiemelni. 
  9. Kedvenc körömlakk idén ősszel? 
     Ilyenkor ősszel/télen én maximálisan átadom magam a sötétebb színeknek. Imádom a burgundi körömlakkokat, ilyenkor azokat viselem leggyakrabban. 
  10. Focimeccs vagy levélkupacba ugrálás? 
    Alapjában véve nem vagyok nagy foci rajongó, de amikor "elkerülhetetlen", hogy megnézzek egy-egy meccset, akkor azzal sincsen problémám. Általában ilyen akkor fordul elő, amikor összejön a család valamilyen okból kifolyólag, és a "pasi részleg" megszavazza, hogy márpedig focimeccs nézés lesz, vagy amikor barátomat is érdekli egy-egy adott meccs és rávesz, hogy nézzem meg vele. 
  11. Farmer vagy leggings?Utcára nem szeretek leggingset venni, esetleg egy hosszabb felsővel, ami eltakarja azokat a részeket, amiket a leggings kiemel. Otthon azonban szívesen nyúlok értük, hiszen sokkal kényelmesebb viselet otthon egy leggings vagy egy melegítő, mint egy feszes farmer.  
  12. Bakancs vagy Ugg csizma? Tavaly ősszel/télen két Ugg csizmám is volt, és annak ellenére, hogy mindkettőt nagyon szerettem, nem merném kijelenteni, hogy inkább hordtam azokat, mint egy jó bakancsot. 
  13. Megéri a pumpkin spice a nagy felhajtást? Ízlések és pofonok! : ) Én személy szerint szívesen fogyasztom, de például az egyik közeli barátnőm még csak meg sem kóstolja, mert magát a sütőtököt nem szereti. 
  14. Kedvenc őszi TV-műsor? A TV műsorokat nem igazán szokásom évszak szerint válogatni. Ugyanazokat a műsorokat nézek ősszel, mint télen, nyáron vagy tavasszal. 
  15. Melyik az a zene, ami számodra igazi őszi hangulatot hoz? Valamiért az Alkonyat című film összes zenéje az őszt idézi elő bennem. Rengetegszer láttam már a filmet, és néha amikor "nosztalgiázni" van kedvem elindítom a lejátszási listát, amiben a film zenéi benne vannak. Olyankor függetlenül attól, hogy milyen évszak van, nekem mindig az ősz jut eszembe. 

Remélem tetszett Nektek ez a rövidke bejegyzés, és Ti is kedvet kaptok hozzá, hogy válaszoljatok erre a pár kérdésre. Ha igen, akkor semmiképp ne felejtsétek el elküldeni nekem is, hiszen tudjátok, mennyire szeretem olvasgatni az ilyeneket!
További csodaszép hétvégét Nektek, legyetek jók! : * 

1 megjegyzés:

  1. Ismét első! Ez király :)
    Köszi a felköszöntést naon cuki vagy :D Egyébként majd a jővö hétvégén lesz megtartva mert sok dolog miatt elcsúszott de mindegy is.
    A kvízt kitöltöm amint lesz hozzá elég türelmem :)
    Várom a kövi részt pusziiiiii ♡♥♡

    VálaszTörlés