2015. november 29., vasárnap

Haul #1 - AVON

A mai bejegyzéssel egy új "sorozatot" indítok el, ami csakis Rajtatok múlik, hogy innentől rendszeres tagja lesz-e a blognak.
Bizton állíthatom, hogy mióta az első Avon katalógust a kezemben tartottam, nem volt olyan példánya, amiből legalább egy dolgot ne rendeltem volna. Nagyon szeretem az Avonos termékeket, mert eddig egyszer sem okoztak csalódást, nem volt zsákbamacska a rendeléssel kapcsolatban, mindig azt kaptam, amire számítottam.
Ezúttal pedig arra gondoltam, hogy megosztom veletek a legutóbbi rendelésemet, amiben szintén nem volt egy olyan termék sem, amiben csalódtam volna! Én a fodrászom által jutok hozzá ezekhez a termékekhez, ő Avonozik, így minden alkalommal mikor megyek hozzá leadom a rendelést, és legközelebb már át is vehetem. 
Remélem attól függetlenül, hogy még nem volt ilyen bejegyzés nyitottak lesztek rá, és tetszeni fog mindenkinek! 
Szerettem volna minden termékről képet beszúrni, de valamiért a blogspot nem jelenítette meg a képeket, már az előnézetben sem. Ezért az Avon oldaláról mentettem le a termékek fényképét, de ha valaki szeretné látni az általam készített képeket, ő nyugodtan írjon e-mailt, és természetesen elküldöm! : )  Az árát minden terméknek felfogom tüntetni, hogy minden információval tisztában lehessetek. 
Vágjunk is bele. ; ) 



AVON 


1.Az első termék, amit rendeltem, egy gyöngyös pirosító volt. Én személy szerint mind bronzosítóból, mind pirosítóból jobban szeretem a gyöngyös kiszerelést, mint a sima ömlesztett por állagút. Amikor elkezdtem magam sminkelni egy rövid ideig az ömlesztettet használtam, de Anyukám javaslatára kipróbáltam egy gyöngyös pirosítót, és tényleg sokkal jobban tetszett, mint a másik. Ez a termék nagyon pigmentált, éppen ezért elég épp csak hozzáérinteni az ecsetet, és máris gyönyörűen pirosít. 
          Ár: 3 229 Ft


2. A következő termék szintén egy sminktermék lesz, méghozzá egy LUXE dúsító szempillaspirál. Én minden alkalommal nagy figyelmet szentelek a pilláimnak, soha nem hagyom ki őket, hiszen már az is egy hatalmas változás, ha az ember kihangsúlyozza a pilláit. Eddig egyszer használtam ezt a spirált, de azt vettem észre, hogy abszolút nem csomós, emellett pedig ha véletlen összemaszatolom magam egy kicsit, utána nagyon könnyen el lehet távolítani. 
 Ár: 1 799 Ft


3. A harmadik termék egy eszméletlenül szép árnyalatú ajakra való termék, ami a neve alapján egy színmegújító rúzs. Három színválaszték volt feltüntetve, én a Burnished Red nevű árnyalatot választottam. Ez volt az egyik olyan termék, amire nagyon kíváncsi voltam, de természetesen abszolút elégedett vagyok vele, csodálatos a színe, nem szárítja az ajkakat, és finom krémes állaga van.  
 Ár: 1 349 Ft



 4. Mindig szeretek odafigyelni a bőröm ápoltságára, így nem meglepő, hogy a kosárba most is bekerült valamilyen testápoló termék. Ezúttal a Blissfully Nourishing testápoló vajára esett a választásom, aminek az illata valami eszméletlen. Külön tetszik az a kis üveges megoldás, amiben maga a testápoló érkezett. A textúrája is nagyon finom egyébként, és kevés is elég belőle. Arról nem is beszélve, hogy nagyon hamar beszívódik a bőrbe, így nincs utána az a tapadós, krémes érzés, amiért a barátom sem rajong igazán. 
Ár: 1 699 Ft


5. Az igazat megvallva nem volt szükségem két testápolóra, de nekem mindig is a gyengéim voltak a vaníliás testápolók. És amikor megláttam ezt a katalógusban, egyszerűen nem bírtam ki, hogy ne rendeljem meg. Sokkal vizesebb állaga van, mint a másiknak, éppen ezért féltem is tőle egy kicsit, hogy hosszú idő lesz, mire beszívódik, de mégsem. Meglepően hamar beszívódott, és tényleg nagyon puha végeredményt nyújt, szóval ez is egy jó választás volt. : ) + Az illata valami eszméletlen finom! 
Ár: 599 Ft


6. Szokásom a katalógusban lévő összes illatmintát végigpróbálni, mivel nagyon szeretem a parfümöket. Egy teljes gyűjteményem van belőle, de mégse állom meg soha, hogy legalább egyet ne rendeljek. Ez most sem maradhatott ki, és ezúttal a Little Black Dress nevű parfümre esett a választásom. Ez egy orientális-virágos parfüm, aminek a főbb illatai a ciklámen, az ilang-ilang, és a szilva. Nekem személy szerint nagyon tetszik, ehhez hasonló parfümöm még nincsen, szóval biztos, hogy nem lesz elhanyagolva! : ) 
Ár: 3 599 Ft


7. A következő kiegészítő abszolút a legnagyobb kedvencem. Első látásra szerelem volt, egyszerűen csodálatos. Egy szelíd, visszafogott, mégis mutatós Bidelia karkötő, ami fantasztikus. Komolyan! Amióta megjött, nem volt nap, hogy ne lett volna rajtam. Kapásból kettőt rendeltem, hogy Anyukámnak is legyen egy, de ettől függetlenül mégis egyedi, hiszen mindkettőnknek a saját horoszkópját jelző kis dísz lifeg rajta. Ezen kívül van rajta egy kis kő is - mint azt a képen is látni - ami még ízlésesebbé teszi az egészet. 

Ár: 1 299 Ft

8. Elég régóta használom az Avonnak a fedő, illetve alaplakkját, és mivel nekem ez vált be a legjobban, most is rendeltem egyet, hogy biztos ami biztos, mire a mostani elfogy, ez megjöjjön. Igazából nem sok mindent lehet róla elmondani, egyszerű fedő-alaplakkról van szó, ami körömerősítőként is funkcionál. Kemény, sima és fényes réteget képez, ezzel megkönnyíti a lakkozást, és a végeredmény is sokkal szebb lesz. Én szeretem még akkor is használni, ha színt nem viszek fel a körmeimre, mert ad a körmöknek egy egészséges csillogást. 
Ár: 1 399 Ft

Ennyi lett volna ez a rövid kis Haul bejegyzés. Remélem, attól függetlenül, hogy ez egy újdonság volt tetszett Nektek, és mindenképp írjátok meg, ha szeretnétek még ilyen jellegű bejegyzéseket olvasni a blogon! Ha bármi kérdésetek van a rendelésekkel, vagy a termékekkel kapcsolatban, akkor nyugodtan írjatok chaten, megjegyzést, vagy akár e-mailt is, mindenre válaszolni fogok! : )
További szép napot Nektek, legyetek jók! : *

2 megjegyzés:

  1. Na szóval elősször is amióta a te blogodat olvasom azóta csak újdonságokat láttam itt, éppen ezért nem kell aggódnod, hogy nem jó. A másik az, hogy immmmádom az AVONt szóval ez pluszpont :D Én személy szerint imádtam szóval nyúgodtan hozhatsz még ilyet :)
    Puszi <3 (megint 1#) :) :) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezzel némileg megnyugtattál, köszönöm! : ) Akkor már ketten vagyunk, örülök, hogy van egy "plusz pontom". ; )
      Köszönöm Neked! : )

      U.i.: Ne haragudj, amiért az előző kommentedre nem sikerült válaszolnom, de elképzelhetetlenül kevés időm van mostanában.

      Puszi, Zora <3

      Törlés