2015. október 27., kedd

Hello Autumn

Amikor beléptem az oldalra, és megláttam, hogy az utolsó közzétett bejegyzés szeptemberben volt, egy kissé elszörnyedtem, hiszen nekem úgy igazán fel sem tűnt, hogy már ilyen rég adtam magamról bármilyen életjelet. Nem untatlak Titeket azzal, mennyire sajnálom, hogy ilyen sokáig el voltam tűnve, hiszen bizonyára titeket nem ez érdekel. Több olyan bejegyzésem van, ami valamilyen oknál fogva félbemaradt, többségük sajnos az időhiány miatt, de gondolom senkinek nem kell magyaráznom milyen az, amikor az ember úgy istenigazán elúszik a teendőivel.
Nos, igen velem most pont ez történt, és az igazat megvallva nem is gondoltam volna, hogy ennyire elmaradok mindennel. Az imént már említett időhiány az oka annak, hogy ma is csak bőven tíz óra után jutott időm leülni a laptop elé egy kicsit, akármennyire szerettem volna már sokkal előbb, hogy még emberi órában tudjam publikálni a friss bejegyzést. 
Gondolkodtam, hogy melyik félbehagyott cikket fejezzem be, de végül úgy döntöttem, hogy végre valahára, megírom az őszi bejegyzést, amit már olyan régóta szeretnék, s bár nem november felé közeledve szerettem volna publikálni, jobb később mint soha. 
Bizonyára szerintetek is van olyan tulajdonsága az ősznek, ami miatt szerethető, és nem csak a negatívumokat látjátok abban, amikor elkezdenek hullani a levelek, és elkezd hűlni a hőmérséklet. Ezúttal pár olyan dolgot fogok megosztani veletek, amik miatt én személy szerint már majdnem csak rajongok az őszért, és nagyon kíváncsian várom, hogy kommentben, vagy e-mailben Ti is megosszátok velem, hogy mit szerettek, esetleg mit nem szerettek az év legesősebb hónapjában. : ) 


színözön
Az első, és talán legszembetűnőbb oka, amiért imádom az őszt, az a több tucatnyi gyönyörű szín, ami ilyenkor  "szembe jön velünk az utcán". Szerintem nem sok annál szebb dolog van, mikor sárgulni kezdenek a levelek, és a sárga, - illetve a barna megannyi árnyalatát öltik magukra. Ilyenkor az emberek többsége sokkal szívesebben sétál egy nagyot, mint hogy beüljön az autóba, és azzal közlekedjen. Igen, természetesen a séta alkalmakként alapos beöltözéssel jár, de szerintem abszolút megéri pár plusz ruhadarabot magunkra vennünk, csak hogy alaposabban, és több ideig élvezhessük ezt a csodát, ami ilyenkor körülvesz bennünket. : ) 

meleg, kötött pulóverek

Szerintem nem én vagyok az egyetlen, aki imádja a meleg, puha kötött pulóvereket. Egyáltalán hogy lehetne ezeket nem szeretni? Talán az az egyik oka annak, amiért a szenvedélyem az ősz, hogy végre ezek is előkerülhetnek a szekrényből. Vannak, akik az ilyen ruhadarabokat csak otthon, a kanapén összekuporodva, egy remek regénnyel a kezükben hordják, én ugyanakkor abszolút nem vetem meg ezeknek az utcán való viseletét is. Sőt, az egyik kedvenc nappali viseleteim közé tartozik, ilyenkor ősszel, - és télen is egyaránt. Amellett, hogy roppant kényelmesek, felettébb mutatósak tudnak lenni, néha mutatósabbak, mint egy csinos blúz, vagy egy ruha. Csupán ügyesen kell  bánnunk a kiegészítőkkel. ; ) Természetesen ettől függetlenül itthon is hordom őket - most is egy itthoni darabban kuporgok az ágyban - de vannak külön darabok utcára, és külön darabok itthonra. 

az esős napok...
Rendben, beismerem; nem sok olyan embert ismerek, aki  ilyenkor, mikor más kissé hűvösebb az idő szívesen ázna el egy hatalmas égszakadás következtében. Ugyanakkor, rengeteg olyat ismerek, akik szívesen néznek meg egy filmet a párjukkal összebújva, vagy szívesen olvassák kedvenc regényüket, esetleg vezetnek le sok-sok kilométert, miközben esik az eső. Én egyszerűen imádom az eső illatát, és persze elázni én sem szeretek; hála a fejlődő világnak, már több módszerrel is kitudjuk védeni azt, hogy egy pulikutyához hasonlóan essünk be a bejárati ajtónkon.

őszi dekorációk
Nincs olyan évszak az évben, ami alatt ne készítenék dekorációkat, amikkel feldobhatom a környezetemet. Szeretek kreatív lenni, és úgy gondolom, hogy az egyik legötletgazdagabb évszakunk az ősz. Ilyenkor tudjuk elkészíteni a legkreatívabb ötleteinket, hiszen ilyenkor adja meg a legtöbb hozzávalót a természet is. Én személy szerint nem szeretem a dekorációt letudni annyival, hogy egy igényesebb virágboltban megveszem, aztán kirakom az ajtóra, hiszen az is egy szuper program, ha a párunkkal, vagy valamelyik hozzánk közelebb álló személlyel közösen készítjük a dekorációkat. Rengeteg ötletet tudunk meríteni természetesen egy gondosan elkészített ajtódíszből, esetleg fali díszből, de teljesen más, ha ezt a saját otthonunkba, mi készítjük. 

"őszi illatok"
Néha még a melegebb évszakok folyamán is megesik, hogy esténként meggyújtok egy-egy illatos gyertyát. Az ilyen alkalmak száma - gondolom nem meglepő módon - a hidegebb évszakok beköszöntével igen magasra ugrik. Őszi - esetleg téli estéken - igen gyakori, hogy gyertyát gyújtok, ilyenkor pedig szeretek vagy alapjáraton illatosított gyertyát választani, vagy a hatásosabb módszert, a párologtatót használatba venni. Egy idő után már a barátom is megbarátkozott vele, hogy számomra ez egy nagyon kedves szokás, és már őt sem zavarja az, amikor különböző illatfelhőkbe burkolom a fürdőszobát, esetleg a hálószobát. Ilyenkor is természetesen az évszakhoz alkalmazkodok, így gyakran kerülnek elő az őszies, - télies illatok. Nekem nagy kedvencem a fahéj-alma, a fahéj-narancs, és a vanília illatú illóolaj, de nyilvánvalóan ez emberfüggő, hogy kinek mi a kedvence. Sokkal hangulatosabban tud eltelni akár egy forró fürdő is, ha a kedvenc illatunk párolog akár a vízből, akár a párologtatóból. 

A felsoroltakon kívül természetesen még rengeteg oka van annak, hogy ennyire rajongok az őszért, de talán ezek azok, amik a krémjét alkotják az úgynevezett "imádatomnak".  Természetesen nem törvényszerű, hogy mindenkinek szeretnie kell az őszt, ugyanakkor én úgy gondolom, hogy ugyanúgy, mint minden évszak, - az ősz is megérdemli, hogy kihasználjuk minden szépségét, - adottságát, és ne csak a rosszat lássuk benne.
Nos, ez lett volna az én tömör összefoglalóm. Mint azt már írtam, örülnék ha Ti is írnátok pár sort, számotokra milyen szépségei - esetleg hátrányai vannak az ősznek, szívesen olvasnám őket! : ) 

Találkozunk legközelebb, további kellemes hetet Nektek! :*
 

2 megjegyzés:

  1. Sziaaaaa :)
    Annyira vártam már, hogy részt tegyél ki is itt van. Egyébként nem vagy egyedül ezzel az imádattal. Én is rajongok az őszért főleg akkor ha jön egy kisebb szellő és lefújja azokat a gyönyörű leveket a fáról. Minden amit itt felsoroltál azokat én is imádom, de nekem októberben van a szülinapom szóval ez csak pluszba rátesz. Hát mást nem nagyon tudok írni szóval várom a kövi bejegyzésedet. :)
    Ui.: megint első wiiiii
    (Bocsi fáradt vagyok) :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy ennyi kihagyás után is vártad a friss bejegyzést! : )
      Utólag is Isten éltessen, remélem kellemesen telt a születésnapod és rendesen megünnepelted! : )

      Törlés