2015. szeptember 4., péntek

5 perc alatt finomat, és cukormenteset

üdv mindenkinek

Köszöntök Mindenkit, újra itt! : ) Először is elnézést kell kérnem, hogy a héten abszolút nem adtam magamról semmi jelet, de biztosan tudjátok Ti is, milyen az első hét a suliban. Még mindenki próbál kapaszkodni egy kicsit a nyárba, így a délutánok még nem tanulással telnek el, hanem azzal, hogy csupa olyan dolgot teszünk, amit az ősz és az iskola beköszöntével sokkal kevesebbszer tehetünk meg. Velem is ez volt, éppen ez volt az oka annak, hogy ahelyett, hogy délután beültem volna a laptop elé, inkább a barátommal, a barátaimmal, és a családommal töltöttem a szabadidőm, - lehetőleg mindezt a szabadba. : ) De, most újra itt vagyok, és ezúttal egy receptet hoztam Nektek, amivel még egy kicsit visszahozhatjuk a nyarat, még ha csak képletesen szólva is.
Ezt a receptet én ezer éve ismerem, így nem csoda, hogy nekem is nagy kedvencem lett, méghozzá igen rövid idő alatt. Először egyébként a Netbulvár oldalán találkoztam ezzel a fagyi recepttel, de ehhez hasonlóval már sok más helyen is. Végül is nekem ez a változat vált be igazán, éppen ezért osztom meg ezt veletek! : ) 
Hamarosan azt is megtudjátok, hogy miért. : ) 

. . .

Szóval, mint azt a bevezetésben is olvashattátok, ezúttal meghoztam Nektek a blogon olvasható első receptet, ami remélem Nektek is legalább annyira tetszeni fog, mint nekem. Nem biztos, hogy mindenki olyan ügyesen, - gyakorlottan forog a konyhában, vagy éppen nem is szereti ott tölteni az idejét, de garantálhatom, hogy ha eltöltitek ott ezt az öt percet, amit ennek az isteni finomságnak az elkészítése igénybe vesz, akkor nem fogjátok megbánni! : ) Gondolom a fent látható kép alapján már mindenki sejtette, hogy egy házilag elkészíthető fagylalt receptjét osztom meg most veletek. Ennek a finomságnak azonban nem csak az az előnye, hogy otthon készíthetjük el, hiszen nem tartalmaz semmi ártalmas alapanyagot, éppen ezért fogalmazhatunk úgy is, hogy fogyaszt is. 

Amire szükségünk lesz.. 

- fél bögre kókusztej 
- 5 evőkanál kukorica keményítő ( ezt helyettesíthetitek tápióka keményítővel ) 
- 1,5 bögre gyümölcslé 

Ahogyan elkészítjük.. 

Keverjük simára a keményítőt a kókusztej felében, majd a maradék tejet takaréklángon egy kis serpenyőben melegítsük fel, egészen addig amíg buborékozni nem kezd. 
Vegyük le a tűzhelyről,  öntsük bele a kókusztejes-keményítős keveréket, és gyorsan kevergettük, egészen addig, míg be nem sűrűsödik. 
Ezután hozzá adhatjuk a gyümölcslevet, - ízlés szerint esetleg apró gyümölcsdarabokat is tehetünk bele, attól csak még finomabb lesz.
Ezt követően már csak össze kell kevernünk az egészet újra, majd betenni egy edénybe, amiben majd a fagyasztóba is betehetjük. Néhány óra bőven elég neki, hogy rendesen megfagyjon, és már késze is van az isteni, és cukormentes finomság. : ) 

Pár szó a használt kókusztejről.. 
A kókusztej sok tulajdonságában különbözik a hagyományos tejtől. Igen, be kell vallanom, hogy elsősorban az ára az, amiben elég rendesen elüt a hétköznapi tehéntejtől, de ezen kívül rengeteg olyan pozitív tulajdonsága van, ami miatt megéri inkább ezt fogyasztani. A kókusztej rengeteg  egészséges tápanyagot tartalmaz, mégsem terheli meg a májat. Nem tartalmaz szénhidrátot, sem pedig cukrot és fehérjét! Éppen ezért nyugodtan használhatják a cukrosok és a fogyókúrázók is! Saját tapasztalatból mondom, hogy már az első alkalommal lehet érezni a különbséget a két tej között. Én mióta először kipróbáltam nagyon szeretem, és nem is szívesen fogyasztok mást.


. . .

Tudom, hogy ezúttal igen rövidkére sikeredett a bejegyzés, de a lényeg benne van, hiszen egy újabb finomságot próbálhattok ki! : ) Azt megjegyezném, hogy nem biztos, hogy elsőre mindenkinek tökéletesre fog sikerülni. Ki kell kísérletezni, hogy ki milyen gyümölccsel és hogyan szereti, de ha erre ráéreztek, akkor garantálom, hogy nem bánjátok meg! : ) Ha bármi kérdésetek van az elkészítéssel, vagy bármi mással kapcsolatban, akkor továbbra is elérhettek a már ismert E-Mail címen, illetve itt chaten is írhattok, vagy akár a bejegyzés alá megjegyzésként. 
A hétfői bejegyzésről is megejtenék pár szót. Mint azt olvashattátok, hétfőn elkezdtem egy új diétát, amit a mai napig szigorúan tartok. Mivel még nem álltam rá a mérlegre nem tudom pontosan megmondani, hogy hány kilót sikerült ledobnom, de abban biztos vagyok, hogy az ígért számot nem fogja elérni. Ennek ellenére azonban én úgy gondolom, hogy megéri megcsinálni. Mégpedig azért, mert azok, akiknek kikértem a véleményét erről az egészről azt mondták, hogy rajtam azért nem fog különösképpen meglátszani, mert már nemigen tudom honnan leadni azt az X kilót. Nehezen, de elfogadtam, hogy talán igazuk van, viszont ennek ellenére sem hagyok fel ezzel, már mindenképpen végigcsinálom! Ezzel kapcsolatban is nyugodtan írjatok, ha kérdésetek van! Bátran. 
A következő bejegyzésben pedig részletesebben befogok számolni róla, hogy mi a véleményem erről a diétáról! 
Addig is legyetek jók, és szép hétvégét Mindenkinek! : * 


2 megjegyzés:

  1. Üdv néked ismét!
    Ez a fagyi valami istenien hangzik és amint lesz rá időm meg is csinálom, és ezt amint megteszem megírom milyen lett. Bár én éppenséggel vendéglátást tanulok nem vagyok valami nagy mesterszakács, de maj anyukám segít. Az előző komimhoz olvastam a válaszod, éd már nagyon kíváncsi vagyok mi lett az eredményed. Szerintem mára ennyi, de azért várom már a kövi bejegyzésedet, ja és sok sikert a suliban.
    Puszi ♡♥ :-)

    VálaszTörlés
  2. Szia Drága!

    Valóban isteni, mindenképp javaslom, hogy amint időd engedi próbáld ki! : ) Hidd el, ehhez nem kell nagy tudomány, és amikor már sokadszor csinálod majd, akkor kisujjból fogod csinálni. : )
    Az eredményemről - remélhetőleg - hamarosan olvashatsz az új bejegyzésben. Neked is sok sikert! ♥

    Puszi,
    Zora

    VálaszTörlés